Obrovské množství obsahu, který se propaguje na sociálních sítích, se dá chytře automatizovat a zjednodušit tak práci uživatelům. Právě takové řešení přináší tuzemský startup Advertee, za kterým stojí marketingoví experti Petr Kučera a Pavla Rýznarová.
Startup, který původně vznikl jako interní nástroj pod agenturou PPC One, loni podpořil SFG Holding a Michal Dědek investicí 2,5 milionu korun. Doposud ho využívali klienti PPC One Primalex, Balakryl, Homepark Zličín, O2 Universum či Poliklinika IPP. Nyní kdy má začít fungovat jako samostatný software, o něm uvažují jako o užitečném nástroji hráči jako TV Nova, Televizní noviny a Voyo, kteří se přihlásili k neveřejným beta testům.
Lepší kontrola kampaní
Podle Kučery stojí za vznikem Advertee potřeba mít větší kontrolu nad plánováním digitálních kampaní.
Tři cenové úrovně |
Zkušební verze je k dispozici na webu Advertee po registraci zdarma. Nástroj poskytuje tři cenové kategorie balíčků. Solo pro menší značky, marketingové začátečníky nebo malé firmy s nízkým rozpočtem na reklamu za 49 dolarů měsíčně, Professional je pro marketingové profesionály a malé a střední firmy se středním rozpočtem na reklamu za 99 dolarů měsíčně a Ultimate představuje plán pro náročné profesionály a marketingové agentury, bez omezení rozpočtu za 149 dolarů měsíčně. |
„Za svou kariéru jsem zažil, že agenturní život je hektický, kampaně se často spouštějí se zpožděním. A bohužel v některých případech mohou výsledky zásadně ovlivnit chyby způsobené nepozorností. Hlavním přínosem našeho automatizovaného nástroje je tak především jeho spolehlivost,“ vysvětluje.
Člověk si může naplánovat správu reklamních kanálů, přizpůsobit nastavení na jeden klik a Advertee pracuje za něj i o víkendu nebo dovolené. „Výsledkem je, že firmy či agentury získávají více času na strategickou práci namísto otrockého klikání v reklamních systémech, a to často s lepšími výsledky, než měly doposud,“ dodává CEO Advertee Petr Kučera.
Minimalizace lidské chybovosti
Advertee představuje komplexní řešení vytvořené pro optimalizaci a analýzu reklamního obsahu na Facebooku či Instagramu. Slouží pro všechny profesionály, kteří chtějí lépe škálovat obsah a šetřit lidskou kapacitu, kterou správa reklam vytěžuje a odvádí od jiné práce.
Zároveň dokáže spravovat několik desítek stránek obsahu a účtů na sociálních sítích. Při správě kampaní jednoho klienta šetří až polovinu pracovního času marketingového specialisty. Nástroj navíc poskytuje funkce jako posilování příspěvků pro platformy Facebook a Instagram, integrace různých propagačních strategií, výběr nejvýkonnějších příspěvků, plánování rozpočtu kampaní či reporting.
Petr Kučera ho vyvíjel více než čtyři roky v rámci agentury PPC One a externí vývojářské kapacity. Jako samostatnou platformu Advertee představuje nyní v prosinci. Součástí týmu Advertee je kromě Kučery také Pavla Rýznarová na pozici COO, která má
zkušenosti jak z agenturního prostředí, tak s rozvíjením startupů.
Globální ambice
„Chtěli jsme vytvořit prototyp, který bude fungovat nezávisle na stávajících klientech Advertee, ale bude mít také globální ambice. Naším cílem je expandovat na zahraniční trhy a vytvořit produkt, který uspěje v zahraniční konkurenci,“ netají se plány Kučera.
Podle něj funguje lépe a intuitivněji než Facebook Ads, především díky pokročilému nastavení, které Facebook vůbec nemá. „Je to jakási prodloužená ruka marketéra, který by to udělal ručně,“ uzavírá Kučera.