Jan Murin
Honza pro společnost Lundegaard pracuje jako UX designér a konzultant, kde pomáhá především bankám zlepšovat jejich digital experience (digitální zkušenost). Věří, že zapojením koncových uživatelů již od začátku procesu návrhu mohou vznikat smysluplné inovativní produkty. Před tím pomáhal s návrhem aplikací pro ověřování obchodního rizika firem. Mimo práci ho potkáte na squashovém kurtu nebo nějaké foodies akci v okolí Prahy.
Řešte reálný problém: web z pohledu použitelnosti, užitečnosti, účelnosti a přístupnosti
Jan Murin - 26. června 2018SERIÁL O DIGITÁLNÍ TRANSFORMACI, 14. díl: Co znamenají čtyři termíny uvedené v titulku při přípravě webu či mobilní aplikace? Poradíme, jak na ně brát ohled při vývoji nejen web integračního…
Znáte dobře svého digitálního zákazníka? Máme pár tipů, jak to zlepšit
Jan Murin - 7. listopadu 2017SERIÁL O DIGITÁLNÍ TRANSFORMACI, 4. DÍL: Smyslem výzkumu není ptát se lidí, co chtějí a co mají rádi, ale zjistit, jak jste jim schopni vaším digitálním řešením pomoci vyřešit problém,…