Digitální marketing proniká už skutečně do života každé firmy. Kdo nemá webovou prezentaci, ten neexistuje. Ti, co neměli e-shop, během koronavirových omezení na vlastní kůži poznali, že je čas to rychle změnit. Jestliže neinzerujete online, připravujete se o zákazníky, brzdíte svůj potenciální růst, a hlavně necháváte vydělávat konkurenci.
Takže na jednu stranu jsou tady marketingové firmy, které se digitální sféře, ale i marketingu obecně věnují, a chtějí dát o sobě vědět potenciálním klientům, nebo se třeba jen pochlubit svými referencemi. Na druhou stranu pak společnosti, které potřebují s online marketingem pomoci a hledají dobrou agenturu. Obvykle tu, která nedělá pro konkurenci, má ale dobré reference. Obě strany tedy hledají příležitosti a řešení, avšak až doposud neexistovala platforma, kde by se mohly potkat. Nyní je vše jinak. S projektem Markeťáci.online přichází prostor na to, dát se dohromady. A nejen to.
Platforma Markeťáci.online si klade za cíl stát se místem pro virtuální networking
Zatímco marketingové agentury, malé i velké, se zde mají možnost prezentovat, firmy tady mohou ulovit tu, která bude vhodnou pro zajištění marketingových aktivit. Součástí projektu je však i marketingový magazín, který se stane jakousi znalostní databází všeho důležitého z oblasti digitálního marketingu. Současně bude magazín sledovat veškeré dění ve světě online marketingu, takže nic důležitého vám neuteče. Zajímavostí v obsahu je rovněž přehled nástrojů digitálního marketingu, který nás navede na ty, jež jsou zajímavé, a připomene třeba marketingové nástroje, na které jsme pozapomněli.
Dejte o sobě vědět
Jedním z pilířů portálu je prezentace marketingových firem a projektů těchto firem. Ne bez kontextu. Vždy s časovou osou, a hlavně spravedlivě pro všechny. Prezentace se rozhodně nemá zvrhnout na výkladní skříň několika velkých subjektů. Stejný prostor dostanou malí i velcí. Vždyť u digitálních agentur skutečně na velikosti nezáleží a freelancer dovede nabídnout kvalitu služeb překračující možnosti i schopnosti velké agentury.
Podle zakladatele projektu Markeťáci, Michala Rosta, je zobrazování referencí v časové ose velice praktické pro každou marketingovou agenturu. Obvykle rychlost zveřejňování těchto informací na firemním webu pokulhává. Takto stačí dát interní příkaz všem svým projektovým manažerům, aby vždy po ukončení konkrétního projektu pro daného zákazníka zveřejnili na webu Markeťáci referenci na tento projekt. Celý sytém je jednoduchý, informace o projektu na web vložíte za pár minut.
Aktuální podoba projektu Markeťáci.cz není rozhodně finální
Web je postaven na velice dynamickém českém systému Nette. Lidi, kteří za projektem stojí, počítají s dalším rozšiřováním obsahu a služeb, zejména co se týče různých sociálních služeb. Tento ambiciózní projekt chce podpořit české podnikatele, a je jedno jestli stojí na straně firem poptávajících marketingové služby, nebo na straně agentur. Věří v to, že vše souvisí se vším. Úspěch českých firem dává příležitost dalším českým firmám na straně dodavatelů a originální české produkty zas dávají možnost se kreativně vyřádit českým marketingovým agenturám. To vše podpoří českou ekonomiku, která to rozhodně potřebuje, a ještě bude potřebovat.
Kdo stojí za projektem Markeťáci.online?
Za tímto unikátním projektem stojí pražská marketingová agentura Textfield s.r.o., která se snaží zlepšovat obsah českého internetu a pomáhá firmám najít unikátní hlas, jenž je odliší od konkurence. Firma nabízí audit stávajícího obsahu, obsahové strategie na klíč, včetně kompletní přípravy a editace textů. I v Textfied bojovali s tím, že nestíhají zveřejňovat reference o své práci. Díky projektu Markeťáci.online se teď reference na jejich práci pro klienty dostává do světa mnohem rychleji. Ve firmě však nejsou krátkozrací a chtějí pomoci i dalším agenturám, a na druhé straně i klientům. Proto vytvořili unikátní prostor pro virtuální networking. Tak neváhejte a přidejte se.
Tento článek je komerční sdělení. Peak.cz není jeho autorem a neovlivňuje jeho obsah.